Wycieczki

Niemcza-3 październik 2019r.

„W STARYM,DOBRYM STYLU”

w dniu dzisiejszym z grupą 6-osobową udaliśmy się do kina w Bielawie. Mieliśmy okazję obejrzeć prelekcję świetnej komedii pt. ” W starym,dobrym stylu”, ukazującą trzech osiemdziesięciolatków,którzy postanowili okraść bank. Reżyser ukazał wiele zabawnych scen.Była to fajna,zabawna komedia.Wielką atrakcją było również możliwość obejrzenia miejsca skąd puszczany jest film. Wróciliśmy bardzo zadowoleni.

Niemcza – 26 września 2019r.
WYCIECZKA DO PALMIARNI W KSIĄŻU
Mieliśmy możliwości podziwiać dzisiaj piękno palmiarni powstałej w latach 1911-1914. Najbardziej niezwykły jest sam budynek palmiarni – ściany dla pnączy i tunele tworzące zaułki wymurowane z brył porowatego tufu sprowadzonego prosto ze stoków sycylijskiej Etny. Zobaczyliśmy m.in. : dracenę , opuncję , krzewy kawowca i bananowca oraz cytryny i mandarynki. To była bardzo udana wycieczka.

Bielawa – 26 września 2019r.
ZŁOTA POLSKA JESIEŃ PRZEBOGATA, JESIEŃ W KOŃCU LATA
Jak wynika z naszego przewodniego hasła dzisiejszego dnia, jesień przebogata jest w przepiękne kolory. Mogliśmy je podziwiać dzięki dzisiejszej wycieczce zorganizowanej nad Zalew Bielawski. Było coś dla ciała, dla ducha i relaksu. Otoczeni piękną przyrodą, super pogodą, która szczególnie dopisała ciepłem w dzisiejszym dniu postanowiliśmy się zrelaksować na siłowni. Przez przypadek udało nam się również grzybobranie. Pani Genowefa nie mogła oderwać wzroku od pieczarek które rosły przy choinkach  mijanych przez nas po drodze. Z pięknych okazów powstanie przepyszny sos. Wspaniały relaks dodał nam sił na dzisiejsze popołudnie.

Niemcza – 28 sierpnia 2019r.
LETNI ODPOCZYNEK
Już kolejny raz mieliśmy możliwość odpoczywać w Parku Południowym we Wrocławiu. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od spotkania z Fryderykiem Chopinem. Szkoda tylko, że z posągiem. Mieliśmy możliwość podziwiać piękno pomnika kompozytora, który siedzi na kamiennym podwyższeniu, zamyślony – jakby zasłuchany. Następnie udaliśmy się do drugiej części parku, gdzie podziwialiśmy piękno wody oraz dokarmialiśmy ptaki.

Niemcza – 23 sierpnia 2019r.
WYCIECZKA DO PIŁAWY GÓRNEJ
Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy w Piławie Górnej. Na początku odwiedziliśmy Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, gdzie mieliśmy możliwość podziwiać piękno prac wykonywanych na zajęciach terapeutycznych. Następnie wybraliśmy się na spacer po tym niewielkim mieście. Wycieczkę zakończyliśmy wypiciem kawy w mini kawiarence.

Bielawa – 9 sierpnia 2019r.
WYCIECZKA DO PARKU MIEJSKIEGO W BIELAWIE
Zorganizowaliśmy sobie dzisiaj wycieczkę do parku miejskiego w Bielawie. Relaksowaliśmy się przy śpiewie ptaków zażywając ze świeżego powietrza. Niektórzy z nas postanowili aktywnie spędzić czas korzystając ze sprzętów na siłowni.

Bielawa – 24 lipca 2019r.
ZIMNE LODY DLA OCHŁODY
Dzisiaj pogoda nam dopisała i z racji tego udaliśmy się na relaks po śniadaniu. Była to wycieczka na lody, które bardzo schłodziły nasze podniebienia. Tym razem było nas trochę więcej, ponieważ pojechaliśmy większą grupą. Wszystkim dopisywał dobry humor i uśmiechy na twarzach.

Niemcza – 18 lipca 2019r.
„ZIELONY RAJ” W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
Wakacje w pełni, to czas wyjazdów i odpoczynku. Siły nie pozwalają nam na długie wyjazdy, ale kilkanaście kilometrów od naszego Domu również znajdują się piękne miejsca. I właśnie  takim miejscem, godnym polecenia, jest Park Sybiraków w Ząbkowicach Śląskich. Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy w tym pięknym, pełnym zieleni raju.

Bielawa – 3 lipca 2019r.
PRZYJEMNE Z POŻYTECZNYM
W dniu dzisiejszym pojechaliśmy na zaplanowaną wycieczkę do Zagórza Śląskiego. Po drodze zajechaliśmy do domu rodzinnego naszego mieszkańca Pana Henryka, oraz odwiedziliśmy mieszkających obok jego przyjaciół z dawnych lat. Było wzruszenie i chwila wspomnień. Następnie odpoczywaliśmy i łapaliśmy promienie letniego słońca we wspomnianym już Zagórzu Śląskim. Dzień był pełen wrażeń i pozytywnych emocji.

Niemcza – 27 czerwca 2019r.
ODPOCZYNEK W KŁODZKU
Odwiedziliśmy średniowieczne miasto, jakim jest Kłodzko. W pierwszej kolejności zwiedziliśmy Kościół św. Wojciecha, który pochodzi z 1275 roku, następnie udaliśmy się na most na młynówce z lat około 1280-1390 z barokowymi figurami. Na końcu naszej wędrówki odpoczywaliśmy w Parku Sybiraków założonego w XIX. To był bardzo udany dzień. Wróciliśmy zmęczeni, ale już czekamy na ponowny wyjazd.

Bielawa – 17 czerwca 2019r.
WYCIECZKA DO LASOCINA
Właśnie rozpoczęliśmy sezon wycieczkowy i udaliśmy się do znanego nam, ale jakże przepięknego miejsca jakim jest pensjonat „Cicha Woda” w Lasocinie. Górski krajobraz oraz spacer w plenerze bardzo wpłynęły na nasz pozytywny nastrój. Nie zapomnieliśmy również o naszych podniebieniach delektując się w ten gorący dzień lodami i mrożoną kawą.

Więcej informacji w archiwum 2018.