Wycieczki

Bielawa – 3 lipca 2019r.
PRZYJEMNE Z POŻYTECZNYM
W dniu dzisiejszym pojechaliśmy na zaplanowaną wycieczkę do Zagórza Śląskiego. Po drodze zajechaliśmy do domu rodzinnego naszego mieszkańca Pana Henryka, oraz odwiedziliśmy mieszkających obok jego przyjaciół z dawnych lat. Było wzruszenie i chwila wspomnień. Następnie odpoczywaliśmy i łapaliśmy promienie letniego słońca we wspomnianym już Zagórzu Śląskim. Dzień był pełen wrażeń i pozytywnych emocji.

Niemcza – 27 czerwca 2019r.
ODPOCZYNEK W KŁODZKU
Odwiedziliśmy średniowieczne miasto, jakim jest Kłodzko. W pierwszej kolejności zwiedziliśmy Kościół św. Wojciecha, który pochodzi z 1275 roku, następnie udaliśmy się na most na młynówce z lat około 1280-1390 z barokowymi figurami. Na końcu naszej wędrówki odpoczywaliśmy w Parku Sybiraków założonego w XIX. To był bardzo udany dzień. Wróciliśmy zmęczeni, ale już czekamy na ponowny wyjazd.

Bielawa – 17 czerwca 2019r.
WYCIECZKA DO LASOCINA
W dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy sezon wycieczkowy i udaliśmy się do znanego nam, ale jakże przepięknego miejsca jakim jest pensjonat „Cicha Woda” w Lasocinie. Górski krajobraz oraz spacer w plenerze bardzo wpłynęły na nasz pozytywny nastrój. Nie zapomnieliśmy również o naszych podniebieniach delektując się w ten gorący dzień lodami i mrożoną kawą.

Więcej informacji w archiwum 2018.